optimalizace www stránek
Publikováno 08.12.2012 v 22:32 v kategorii Novinky, přečteno: 272x
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a neustále budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně dneska už bude zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený fakt. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Je možné najít, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz